Pour plus de facilité, laissez cette case cochée. Sur les appareils partagés, nous vous conseillons de vous déconnecter d'Euroquity à la fin de votre utilisation
Email

Vous allez recevoir un email pour créer un nouveau mot de passe

Localisation

Choisissez votre pays

et votre langue

Bonjour ,

Bienvenue sur votre profil personnel. Votre carte de visite professionnelle présente votre activité principale. Elle sera visible sur EuroQuity.

% complété

%

medal 2
Ce profil est validé par 2 label.

Société

Hubware

Hubware_logo
24
EQ SCORE

L'EQ Score indique l'activité et l'attractivité de l'entreprise sur la plateforme : complétude du profil, actualités, likes, follows, appartenance à un ou plusieurs labels ou communautés, nombre de membres de son réseau, etc.

Human intelligence is the essence of excellent customer service. But how to provide expert agents at an acceptable cost? Hubware helps your agents train AI to execute tasks and to distribute your human expertise efficiently via any customer channel.

Paris, Île-de-France, France

Envoyer un message

Français

Hubware

Français

Hubware, leader in Professional Assistance, uses AI to help customer support teams to build better answers to frequently asked customer questions. Hubware aims to eradicate painful customer service by making human agents more available for customers at an acceptable cost. Hubware's software development team based in Toulouse, France, is building a Professional Assistance Platform designed for customer service teams using Zendesk and Salesforce.

Hubware’s “Professional Assistance as...

En savoir plus

Hubware, leader in Professional Assistance, uses AI to help customer support teams to build better answers to frequently asked customer questions. Hubware aims to eradicate painful customer service by making human agents more available for customers at an acceptable cost. Hubware's software development team based in Toulouse, France, is building a Professional Assistance Platform designed for customer service teams using Zendesk and Salesforce.

Hubware’s “Professional Assistance as a Service” connects to the "front-office" customer engagement systems like Salesforce Service Cloud or Zendesk Support, Talk, Chat & to "back-office" systems of record (ERP, CRM, etc) . Hubware observes how agents and customers interact then through machine learning and data-science our “Professional Assistant” interprets the customer's situation, the question context,and predicts the correct answer that can be sent automatically or be in the form of a prepared or assisted response that needs to be validated by the agent. Hubware's platform is used by client teams to improve and control the professional assistant's learning process. Hubware provides human agents the tools they need to use the maximum amount of personal and contextual information for each response produced by the professional assistant. By creating the human/professional assistant “dream team”, companies are able to drive productivity gains and offer premium customer service.

 

 

Membre(s) de l'équipe

Votre demande a bien été adressée
Rejoindre cette organisation
Your request has been sent

Membre(s) de l'équipe

Notre réseau

Votre demande a bien été envoyée
Rejoindre ce réseau
Votre message a bien été envoyé

Labels

Le Village by CA
Vous êtes une startup du Village by CA Paris, pour obtenir le label Village by CA, faites la demande sur la plateforme.
70 Organisations
InvestNet
InvestNet est le label des sociétés innovantes soutenues par Bpifrance, avec une majorité de start-ups à profil technologique.
2232 Organisations

Communautés

BigUp - Open Innovation Community
Né en 2015 dans le cadre de la French Tech Montpellier, BigUp News Business Makers est un programme opérationnel d’open innovation.
276 Membres
Bpifrance
Réservée aux clients et partenaires Bpifrance cette communauté a pour objectif d’accompagner et de renforcer les liens entre les entreprises françaises en développement.
2406 Membres

Notre histoire

Débute le 01/04/2016

  • 01/04/2016

    Création d'Hubware

  • 20/09/2018

    Levée de fonds d'1,4 M€

à suivre…